Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 12:16:03 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08207 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kirdalu küla, Pihlaka 
(null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.5. Kinnistu lääne-loodeosa jääb riigitee, 
11152 Kirdalu-Kiisa tee (katastritunnus 71814:001:0189), kaitsevööndisse (30 
m äärmise sõiduraja välimisest servast). 6.4. Juurdepääs kinnistule 
riigiteelt, 11152 Kirdalu-Kiisa teelt (71814:001:0189) lahendada 
ehitusprojekti koosseisus. Mahasõit riigiteelt lahendada Transpordiameti 
tingimustel ning kooskõlastada Transpordiametiga enne hoonestusele ehitusloa 
andmist.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27167261>  (menetlus nr: 
457590), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 18.11.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister